Webinaarin tallenne saatavilla nyt tallenteena täältä >
Millaisia tekijöitä markkinoinnin suunnitteluprosessin eri vaiheissa tulee ottaa huomioon? Edeltävissä webinaarissa olemme perehtyneet lean-markkinoinnin perusteisiin sekä markkinoinnin johtamiseen. Tällä kertaa keskitymme markkinointiprosessin suunnitteluun 30.6 klo 9:00 järjestettävässä webinaarissa.
Modernin markkinoinnin suunnittelun webinaarissa syvennytään tarkastelemaan, miten luoda arvoa tuottava markkinointiprosessi.
Webinaarissa käsitellään esimerkiksi
- Miten implementoida lean-markkinoinnin oppeja suunnitteluprosessissa
- Kuinka viedä strategisen tason suunnittelu kampanja- ja sisältötasolle asti
Psst! Saat webinaarista enemmän irti, jos olet tutustunut edeltävään webinaariimme:
Lean-markkinointi – ketterä digimarkkinointi kasvun mahdollistajana >