Kenelle webinaari sopii?

Webinaarissa opit

Kukapa ei olisi kuullut leanista? Lean-ajattelun houkuttelee, mutta siitä on usein vaikea löytää laajasti yrityksille sopivaa markkinoinnin viitekehystä, jos et ole startup tai testaamassa jotain innovaatiota.


Huomasimme tämän haasteen vuosia sitten ja kehitimme monipuolisesti yrityksille sopivan lean-markkinoinnin mallin, joka hyödyntää parhaita paloja eri alojen lean-toiminnoista, kuten Toyota Production Systemistä sekä Lean Startupista.


Tässä webinaarissa saat tietää, miten kehittämällämme lean-markkinoinnin viitekehyksellä saa kytkettyä liiketoiminnan osaksi markkinointia aina ruohonjuuritasolle asti. Lisäksi näet, kuinka hukkaa minimoidaan, kasvua rakennetaan ja asiakkaista opitaan yhdellä toimivalla rakenteella.

✔️ Aboadin kehittämän ja jatkuvasti käyttämän lean-markkinoinnin toimintamallin

✔️ Kuinka kehittää markkinointia hukkaa eliminoiden ja tulosta parantaen

✔️ Case-esimerkkejä toteutuksista, joissa toimintamallia on menestyksekkäästi käytetty

✔️ Tärkeitä periaatteita, joilla lähteä liikkeelle tuomaan ketterää markkinointia omaan organisaatioonne

Asiantuntijana webinaarissa

Lean-markkinoinnista on hyötyä eniten kasvuhaluisille ja uudistuville yrityksille, olivatpa nämä pk-yrityksiä tai suuryrityksiä. Lean-markkinoinnin opit palvelevat eri asiantuntijoita, joten webinaari on hyvä myös ei-markkinoijille. Yrityksenne ei siis tarvitse olla taipuisa kuin startup, jotta voit osallistua ja saada tästä irti jotain!

Juha Pihkakoski

Chief Executive Officer, Aboad Oy

Juha on kehittänyt lean-markkinoinnin toimintamallia Aboadille ja sen asiakkaille viimeisen 4 vuoden ajan sekä toiminut lähes 10 vuotta auttaen kansainvälisillä markkinoilla toimivia kasvu- ja suuryrityksiä.

Tilaa webinaarin tallenne sähköpostiisi

© 2020 Aboad Oy