Palvelumuotoisen markkinoinnin perusteet
Lataa webinaaritallenne.Mitä on markkinointi palveluna (Marketing as a Service – MaaS), ja mitkä ovat sen hyödyt ja haitat verrattuna muihin vaihtoehtoihin, rekrytointiin tai perinteisiin palvelumalleihin?
Tilaa webinaaritallenne, jossa avaamme perusteiden lisäksi MaaS:in toimintatapoja, palvelun hyötyjä ja heikkouksia sekä käymme läpi esimerkkejä käytännön toteutuksista.
Saat tästä webinaarista enemmän irti tutustumalla myös muihin materiaaleihimme.
Webinaarissa opit
- + Mitä MaaS on
- + Mitä MaaS ei ole
- + MaaS-kumppanin valinta
- + Läpinäkyvyys ja hinnoittelu
- + Kommunikaatio ja proaktiivinen kehittäminen
- + Tuloshakuisuus ja tavoitteet
- + Kokemuksia MaaS-konsepteista kasvuyritysten markkinoinnissa
Webinaarin asiantuntijat
Webinaaria hostaa ja samalla asiantuntijana toimii Aapo Kyllönen, markkinoinnin strategisen suunnittelun ja taktisen digitaalisen markkinoinnin moniosaaja, jolta löytyy kokemusta sekä B2B-myynnistä että digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta monille eri toimialoille.
Webinaarin toisena asiantuntijana toimii Juha Pihkakoski, joka on kehittänyt MaaS:in ja lean-markkinoinnin toimintamallia Aboadille ja sen asiakkaille viimeisen 5 vuoden ajan. Juhalla on noin 10 vuoden kokemus kansainvälisillä markkinoilla toimivien kasvu- ja suuryritysten auttamisesta.
Tilaa webinaari
Opi lisää tilaamalla maksuton webinaaritallenne aiheesta.