Causalytics

SaaS-yrityksen ABM-kohderyhmien aktivointi ja kysynnän luonti monikanavaisen markkinoinnin ja myynnin kontaktoinnin keinoin

Causalytics on suomalainen SaaS-yritys, joka mahdollistaa parempaa datalähtöistä markkinointia AI-pohjaisten teknologioiden avulla. He yhdistävät ja analysoivat eri digitaalisten markkinointikanavien dataa mahdollistaen syväluotaavan analysoinnin ja dataan perustuvan kehityksen yritysten markkinoinnissa.

 

92,6%

kohdeyrityksistä tavoitettu todennetusti LinkedIn-markkinoinnilla

+76%

kasvu puheluiden onnistumisprosentissa markkinoinnin seurauksena

Nostot yhteistyöstä

  • + Kohdennettu LinkedIn-markkinointi ABM-kohderyhmille
  • + Automatisoidut sähköpostien lähetyssekvenssit päättäjille ennen soittoa
  • + Lämpimien liidien tunnistaminen ja analysointi dataan perustuen kontaktoinnin priorisoimiseksi
  • + Kohderyhmän kontaktointi puhelimitse
  • + Laadullistettujen myyntitapaamisten buukkaaminen suoraan kalenteriin potentiaalisten asiakasyritysten päättäjien kanssa
  • ”Olemme oman markkinointimme suhteen kohtuullisen vaativa asiakas, koska markkinoinnin optimointi on omaa ydinosaamistamme. Yhteistyössä Aboadin ja Distan kanssa toteutettu kampanja ylitti kuitenkin omat, varsin korkeat, odotuksemme. Yhteistyö oli hyvin antoisaa, ovathan molemmat yritykset oman alansa huippuosaajia ja avoimia uusille ideoille ja kokeiluille. Lopputulos oli loistava ja yhteistyö jatkuu.”

    Fredrik Bjurström, CEO, Causalytics

Toimitetut palvelut

“Toimitteko te kaikkien asiakkaiden kanssa näin?”

Yhteistyömalliin ihastuneet asiakkaat kysyvät aina välillä “Toimitteko te kaikkien asiakkaiden kanssa näin?”. Vastaus on, että toimimme asiakkaidemme kanssa ainoastaan näin. Yhdessä tekeminen tuo todennetusti parempia tuloksia.

Tutustu MaaS-palveluihin