Olen todennut, että tietoa on turha pantata päässään. Rakastan puhua markkinoinnista ja selventää siihen liittyviä epätietoisuuksia. Siksi käyn mielelläni erilaisissa tapahtumissa puhumassa digitaalisen markkinoinnin nykytilasta ja oikeista käytännön mahdollisuuksista osallistujien liiketoiminnalle.
Yksinpuhelun sijaan nautin siitä, että yleisö osallistuu ja esittää kysymyksiä.
Joululahja poiki someintron
Sain esimerkiksi kutsun Naisten Pankkiin puhumaan sosiaalisen median käytöstä ja mahdollisuuksista. Me Aboadilla olimme olleet aiemmin tekemisissä organisaation kanssa lahjoitettuamme yhteistyökumppaneillemme kolmena jouluna peräkkäin 1 % liikevaihdostamme kehitysmaiden naisten yrittäjyyskoulutusten hyväksi Naisten Pankin kautta. Naisten Pankin someintrossa käytiin läpi muun muassa hyvän somejulkaisun rakennetta. Tilaisuudesta jäi positiivinen fiilis niin puhujalle kuin osallistujillekin.
Tiedon jakaminen ei ole itseltä pois
Olen perustanut Marketing Meetup Helsinki -konseptin, jossa olen ollut puhumassa ja organisoimassa puhujia. Nämä tapahtumat ovat markkinoijille tärkeitä tilaisuuksia verkostoitua ja kuulla asiantuntijapuheenvuoroja. Pro bono -toiminta on ollut hyvää vastapainoa omalle työlle. Sittemmin olen itse jäänyt toiminnasta pois, mutta meetupien järjestäminen jatkuu edelleen.
Lisäksi järjestin vastikään suosittelumarkkinointiin keskittyvän BNI-ryhmämme jäsenille LinkedIn-koulutusten sarjan, joissa käsiteltiin muun muassa hyvän LinkedIn-profiilin rakennetta ja sitä, mitä alustalla kannattaa julkaista. Koulutussarjan tuloksina on jo näkynyt osallistujille käytännön kaupallistakin hyötyä.
Miksi pyytää Juha puhujaksi?
Olen toiminut digitaalisen markkinoinnin parissa useamman vuoden ja pysynyt aina aallonharjalla nykyaikaiselle markkinoijalle tärkeistä tiedoista ja taidoista. Aikaisemmin olen toiminut kansainvälisten yritysten digitaalisen markkinoinnin toteutuksen ja johdon tehtävissä ja hetkellä toimin päätoimisena yrittäjänä ja Aboadin toimitusjohtajana. Täten olen kerryttänyt näkemyksen digitaalisesti monen eri osapuolen silmin.
Asiakas ottaa minuun yhteyttä yleensä siinä vaiheessa, kun halutaan tehdä liiketoimintalähtöistä ja modernia digitaalista markkinointia tai esimerkiksi ravistella vanhoja toimintatapoja ja luoda uutta. Leipälajiani on strategioiden jalkautus ja taktinen suunnittelu, mittaus ja isojen kokonaisuuksien hallinta. Asiakasprojekteissa vaadin vain parasta ja kannustankin tiimiä aina parempiin suorituksiin asiakkaan liiketoimintatavoitteet huomioiden.
Pyydä digitaalisen markkinoinnin asiantuntija puhujaksi tapahtumaasi – maksutta
Laita viestiä, kontaktipyyntö LinkedInissä tai soita +358 44 989 2862/ Juha, niin sovitaan tarkemmin asiasta.
Hyvää ystävänpäivää!