Meitä ajaa halu nostaa eurooppalaisten kasvu- ja suuryritysten digitaalisen kaupallisen kehitys ja tekeminen tulevaisuuteen. Teemme tuloksia, joiden arvo on usein moninkertainen panostuksiin verrattuna.
Vuoteen 2023 siirtyminen ei ole tuonut muutoksia Aboadin arvoihin tai toimintapoihin, mutta se mitä haluamme asiakkaillemme tarjota, on kirkastunut yhä edelleen: Jatkuva lupauksemme onkin, että keskitymme siihen, mitä teemme parhaiten, teemme sitä jatkuvasti paremmalla laadulla, asiakaslähtöisemmin ja rohkeammin! Ohjenuoramme ja standardimme kaikessa tekemisessä on erinomaisuus.
Yrityksen arvot voivat usein olla vain lista asioita, joiden mukaan yritys haluaisi toimia. Me Aboadilla teemme usein asioita eri tavalla kuin muut. Arvojen määrittely on tehty sen perusteella, mitä olemme huomanneet oman toimintamme olevan. Arvot siis olivat olemassa ennen kuin ne oli kirjoitettu. Odotamme näiden arvojen allekirjoittamista myös kaikilta tiimiläisiltämme.
Meitä ohjaavat arvot ja keinot niiden saavuttamiseen
1. Vankkumaton luotettavuus
Varmistamme, että sinä voit luottavaisin mielin toimia kanssamme tekemällä joka päivä erinomaista työtä: sovittu palvelu, sovittuun hintaan, sovitussa aikataulussa, erinomaisella laadulla ja vakuuttavilla tuloksilla.
Miten tähän päästään?
Muun muassa laadukkaalla projektinhallinnalla ja hyvin organisoidulla palvelulogistiikalla on tärkeä osansa onnistumisessa: oikea korkealaatuinen palvelu oikeilla markkinoilla, oikealla tiedolla, oikeaan aikaan. Ja luottamuksen ollessa perusjuuremme, myös bisneskriittiset salaisuutesi ovat meillä turvassa.
2. Läpinäkyvyys
Markkinointi on parasta, kun se tehdään yhdessä ja se vaatii läpinäkyvyyttä molemminpuolisesti asiakkaiden kanssa. Näytämme avoimesti, mitä teemme, miten teemme, kuinka paljon ja kuinka hyvin onnistumme.
Miten tähän päästään?
Raportoimme kaikki saadut tulokset ja sinulla on pääsy yritystäsi koskevaan projektinhallintaan. Voit esimerkiksi tarkastella Gantt-taulukosta projektien etenemistä ja dashboardeilta markkinoinnin tulosten kehittymistä. Tekemistä ja tuloksia seurataan myös viikoittaisissa “weeklyissä”.
Läpinäkyvyyteen kuuluu myös rehellisyys. Jos hommat menevät sivuraiteille, ilmoitamme siitä, kerromme mitä tapahtui ja miten se vältetään tulevaisuudessa. Lean-markkinoinnin prosessit mahdollistavat virheiden minimoinnin niiden tunnistamisen jälkeen.
Aboad sisäinen läpinäkyvyys näkyy siinä, että jokaisella on mahdollisuus pysyä ajan tasalla esimerkiksi siitä, miten tavoitteissa etenemme, kuinka paljon rahaa on kassassa ja mikä on kulurakenne.
3. Jatkuva tietotaidon kehittäminen
Haluamme olla alan kehityksen kärjessä myös tulevaisuudessa. Tällöin sinä voit olla varma, että saat käyttöösi uusimmat teknologiat ja tuoreimman tiedon.
Miten tähän päästään?
Tiimimme toiminta perustuu itseohjautuvuuteen ja erinomaisuuden standardiin: jokainen varmistaa oman asiantuntemuksensa korkean tason ylläpidon yrityksen mahdollistamana. Asiantuntemusta kerrytämme myös Aboad Future Services -sisältöjen parissa, ja viikoittain käymme yhdessä läpi Digitaalisen markkinoinnin viikkokatsauksen aiheet sekä niiden soveltamistarpeet ja -mahdollisuudet työssämme.
4. Intohimo tehdä asiakkaalle tulosta ja kehittää liiketoimintaa
Tulosta on tärkeää tehdä ja todentaa se. Meille kelpaa vain kaupallinen kehitys, joka tuo mitattavia tuloksia ja kehittää liiketoimintaa. Eniten rakastamme ideoita, joissa onnistumalla yllätämme sinut. Ja mitä haastavampi keissi, sen parempi!
Miten tähän päästään?
Seuraamme alan kehitystä, suunnittelemme, kokeilemme ennakkoluulottomasti ja testaamme, kaikki lean-markkinoinnin periaatteiden mukaisesti.
Mittaus on tärkeässä osassa asiakasyhteistyötä. Mittauksen ja raportoinnin avulla mitataan liiketoimintahyötyä ja kehitetään markkinointia.
Toki joskus voi käydä niinkin, että oletettuja tuloksia ei saada aikaan. Reiluin teko riittävän yrittämisen jälkeen on selittelyn sijaan ilmoittaa, että homma ei toimi. Tämä toki vasta, kun kaikki vaihtoehdot on käytetty. Epäonnistumisten määrä on vähäinen, mutta todellinen ja se on tärkeä osa kehitystä.
5. Tinkimätön palveluasenne
Panostamme 100% asiakassuhteisiin ja suhtaudumme yrityksesi toimintaan kuin omaamme. Meille asiakas on ystävä ja joskus ystävälle sanotaan myös suoran kohteliaasti, että tämä saattaa olla väärässä.
Miten tähän päästään?
Tuotamme ystävällistä asiakaspalvelua. Teemme asiat niinkuin ne itse asiakkaana haluaisimme hoituvan, niin että sinun ei tarvitse murehtia. Uskallamme jopa uhrata omia tulojamme saadaksemme lisää voittoa sinulle. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ilmoitamme, ettei joitain palveluita kannattaa tilata, jos ne eivät tuo yrityksellesi maksimaalista hyötyä.
Näin arvomme näkyvät sinulle
Lupauksemme näkyvät laadukkaana palveluna, nopeina reaktioaikoina, ketteryytenä reagoida ja skaalata lyhyellä varoitusajalla ja mahdollisuutena tehdä vaikka kuinka eksoottisia projekteja. Pyrimme myös täyttämään tarpeitasi, jopa ennen kuin olet sitä ilmaissut tai tajunnut itse!
Haluaisitko sinä toimia yrityksen kanssa, joka omistaa arvonsa pitkälti asiakkailleen? Jos vastasit kyllä, niin otapa yhteyttä, niin jutellaan lisää. Tai jos koit, että sinulla olisi annettavaa näilllä arvoilla toimivassa tiimissämme, lukaise lisää täältä.