Benecol

Kansainvälisen digitaalisen markkinoinnin konsultointi FMCG-markkinoilla
Benecol logo

Benecol® on suomalaisinnovaatioon perustuva kolesterolia alentava elintarvikebrändi ja Raisio Oyj:n rekisteröity tuotemerkki. Brändiä markkinoidaan Suomen lisäksi kansainvälisesti Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa.

Nostot yhteistyöstä

  • + Pitkäaikainen kansainvälisten digitaalisen markkinoinnin projektien konsultointi
  • + Tukeminen digitaalisen markkinoinnin ekosysteemin suunnittelussa ja rakentamisessa
  • + Markkinointitiimille yksilöidyt digitaalisten kanavien ja työkalujen koulutukset
  • + Palveluiden ja ratkaisujen osto- ja hankintakonsultointi
  • + Ulkoistetun digimarkkinointipäällikön palvelun toteutus muuttuvien tarpeiden mukaan
  • + Digitaalisten projektien johtaminen yhteistyössä markkinointitiimin kanssa
  • ”Pitkän yhteistyön kulmakiviä ovat olleet sujuva kommunikaatio sekä vahva luottamus siihen, että Aboad hoitaa erilaiset digitaalisen markkinoinnin projektit maaliin sovitussa aikataulussa. Aboadin avulla olemme löytäneet asiakaslähtöisiä ratkaisuja taklataksemme niin digitaaliseen markkinointiin kuin teknologioihinkin liittyviä haasteita.”

    Tiina Pesonen, Digital Marketing Specialist, Raisio Oyj
  • ”Benecolin tiimillä on avoin näkemys moderniin yhteistyöhön ja osaaminen mahdollistaa palveluntarjoajiltaan parasta mahdollista tulosta. He ovat valmiita ottamaan ehdotuksia vastaan ja tekemään liiketoimintalähtöisiä päätöksiä.”

    Juha Pihkakoski, Chief Executive Officer, Aboad Oy

Toimitetut palvelut

Growth Marketing Team
Growth Marketing Team
Chief Marketing Officer
Chief Marketing Officer
Marketing Mentor
Marketing Mentor

“Toimitteko te kaikkien asiakkaiden kanssa näin?”

Yhteistyömalliin ihastuneet asiakkaat kysyvät aina välillä “Toimitteko te kaikkien asiakkaiden kanssa näin?”. Vastaus on, että toimimme asiakkaidemme kanssa ainoastaan näin. Yhdessä tekeminen tuo todennetusti parempia tuloksia.

Tutustu MaaS-palveluihin

Haluatko pysyä perässä digitaalisen markkinoinnin kehityksessä?

Tilaa Digital Marketing Weekly